.

Imorgon är de fredag, då åker jag till  rådom igen & är med Jossan :) har så roligt då ja är med henne =)
men de blir en lugn helg, har varit lite för mycket den senaste tiden =/
Imorgon ska vi stor städa hos dom,vi började  sist ja vadär och rensa massa skit men vi hann inte rktigt klart vi började men avslutade aldrig de vi börjat med! :P

måndags då ja kom hem från rådom hade de varit folk i min lägenhet som inte skulle ha varit här, min bror hademin nykel förhan skulle ta hand om katten min, och ja kan säga attde var inte trevligt att komma hem...
äckligt var de....
hatar då folk alltit tar allt förgivet, hade ju varit en annan sak om dom frågat om de var okej att dom var här, men nej då vi sover hos linda och äter upp hennes mat o stöka ner för hon är gjord av pengar och energie!
Jävla F¨ttskallar!!
ne nu ska ja mysa med vincent innan ja fortsätter städa och sen kommer Madde!

Kommentarer
Postat av: sis

Usch så får dom inte göra! du är världens bästa och finaste syster! <3 du har ett gott hjärta och är så omtänksam!

2010-01-15 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0